Bestilling

Før du legger inn bestilling

For at pakken din skal komme trygt og raskt frem, er det viktig at adressen og navnet ditt står tydelig på postkassen. Hvis ikke kan ikke posten levere pakken din og den vil retuneres.

Husk å se over at adresse, gatenummer, telefonnummer og eposten din stemmer før du fullfører bestillingen. Om eposten ikke er riktig vil du ikke få ordrebekreftelse eller hentemelding på epost. 

Du legger inn rabattkode i handlekurven før du kommer til kassen. Der finner du et felt til rabattkode hvor det står "legg til rabattkode". Der skriver du inn koden du har og trykker på "aktiver". Da vil koden aktiveres på ditt kjøp. Dette må gjøres før du trykker deg videre til kassen for å fullføre kjøpet ditt.

Kan jeg kansellere/endre min bestilling?

Bestillingen din blir satt i produksjon normalt samme dagen hvis bestillingen gjøres før kl 13.00, eller neste virkedag etter at bestilling er registrert og godkjent i vårt system. Det er ikke mulig å kansellere bestillingen dersom varen er i produksjon.

Når sendes bestillingen min?

En epost sendes til deg så snart pakken din sendes fra produksjon. Har du ikke mottatt bekreftelser innen rimelig tid, kan det være at de har havnet i søppelpost/spamfilter.

Hvor er pakken min?

Sporingsnummeret finner du i eposten som du mottar når varen sendes fra produksjon. Trykk på sporingslinken og følg pakken der.

 

Sporingsummeret fungerer ikke

Det har dessverre hendt at utsendt sporingsnummer fra produksjon / leverandør har vært feil. Ta kontakt dersom sporingsnummeret ikke gir resultater - men prøv gjerne å legge inn gitt sporingsnummer i søkefelt hos andre leverandører først. 

Har du eksempelvis fått et sporingsnummer som peker til DHL men som ikke gir resultater, har det hendt at dette nummeret skulle peke til Posten, Bring eller Helt Hjem.